TRAMPY Tarnów-Pławna- Bruśnik-Kąśna Dolna-Ciężkowice

CategoriesAktualności

18.06.2024 R.:

Drogie koleżeństwo!!Mimo wysokiej temperatury powietrza (ok 30 st) odważyliśmy się wybrać na ostatnią wycieczkę przed wakacjami… Odważyło się 9 osób. Tym razem skorzystaliśmy z usług PKP i pojechaliśmy do Pławnej. Ze stacji, udaliśmy się w kierunku wieży widokowej w Bruśniku. Było ciepło. Trasa bardzo fajna, widokowa. Mijane domy wśród urokliwych kwiatów, pola, łąki… podziwialiśmy, zachwycaliśmy się mimo mocno przygrzewającego słońca. Gdy doszliśmy pod wieżę, zrobiliśmy sobie dłuższą chwilę na odpoczynek i zdjęcia a część koleżanek wyszła na wieżę aby udokumentować piękne widoki z góry.  Po odpoczynku skierowaliśmy się w kierunku Kąśnej Dolnej, dworek kompozytora jednak zostawiając z boku. Nie ukrywaliśmy, że  temperatura trochę nas „zmęczyła” ale pokonaliśmy 13 km. Wycieczkę planowaliśmy zakończyć na ciężkowickim rynku i stamtąd wrócić do Tarnowa. Wcześniej jednak przywitaliśmy się z Ignacym Paderwskim i zjedliśmy pyszny obiad w nowo otwartej restauracji. Kochani, byliśmy bardzo dzielni.

Życzę miłych i bezpiecznych wakacji, chociaż myślę że w sierpniu będziemy się kontaktować.